Ulaz na Turnpike započinje u podnožju ogromnog planinskog masiva koji gleda na svetlucavi Sagami zaliv, a ruta se za 14 kilometara podigne na više od 1000 metara. Mazda više ne sponzoriše put pa ga sada zovu samo Hakone Turnpike i zato postoji ograničenje brzine od 50 km/h, što znači da će današnja vožnja možda biti donekle mirnija nego što to istorija očekuje, ali drago mi je zbog toga. Prvi pogled dole na more je spektakularan, put je mestimično posut zlatnim lišćem, dok nežni dašak jeseni pleše na japanskom povetarcu. Uzimam sebi trenutak kako bih se divio svestranosti modela CX-5. Pre samo dva sata, imao sam osećaj kao da je rođen za grad dok se brzo probijao kroz tokijske uske ulice koje su obično rezervisane za japanske Kei automobile. Kasnije se na autoputu pretvorio u čisti SUV, glatko gutajući kilometre na putu na jug. A sada, dok se penjemo na planinu, menjač Skyactiv-Drive sa šest brzina i sistem i-Activ AWD kreću u akciju, besprekorno me vodeći kroz svaku krivinu. U tren oka red stabala je iza nas i stižemo na vrh, do vidikovca i neverovatnog pogleda na planinu Fuji.