Na prvi pogled nema smisla upoređivati čauru vešanja, čiji svaki pojedinačni deo nije širi od 12,7 cm, sa štapićima za jelo. Međutim, između ta dva predmeta ima više sličnosti nego što vam se može činiti. Kao što Mazdin Yasuyoshi Mushitani objašnjava, čaura vešanja je puno važnija nego što to na prvi pogled izgleda.
Na stolu se nalazi pet parova štapića za jelo poređanih prema percipiranom kvalitetu od najnižeg do najvišeg. Prvi par je iz Bento kutije, a drugi iz prodavnice mešovite robe. Treći i četvrti su iz luksuznih restorana, dok je peti par ručno izrađeni par štapića za jelo od bambusa, koji je izmenio i oblikovao upravo Shunji Tanaka, dizajner originalne Mazde MX-5. Tanaki je bilo potrebno 40 godina da pronađe pravi dizajn za izradu od bambusa. Poređani su tako da Yasuyoshi Mushitani, viši glavni inženjer odeljenja za razvoj dinamike podvozja u Mazdi može da opiše važnost čaure vešanja: veličine šake, ali izuzetno neophodan deo koji se nalazi u sistemu vešanja svakog vozila izgleda kao da ima vrlo malo sličnosti sa parom štapića za jelo.
Kako bi se postigla prava ravnoteža između automobila i vozača, čaura vešanja može da se podesi u koracima od 0,1 mm
Mushitani navodi da su štapići za jelo savršen primer načina upotrebe odzivnog dodira tokom vožnje, čak i na najmanjem nivou. Zbog njihovog uskog, zašiljenog oblika i lakoće, korisnik odmah zna koliko pritiska treba primeniti na hranu i prima trenutan odgovor od hrane koju štapići dodiruju. Čak i materijal od kojeg se štapići za jelo proizvode, na primer bambus, može da promeni ukus hrane i celokupni doživljaj jela. Štapići za jelo bi trebalo da deluju kao produžetak ljudskog dodira, a ne samo kao jednostavan alat za jelo. Mushitani veruje da su upravo te sličnosti one koje se povezuju sa Mazdinom filozofijom u vezi sa čaurom vešanja i koje pomažu da se vozač oseća prijatnije, kao da ima kontrolu nad svim i kao da je „jedno” sa vozilom, bez obzira na to da li vozi neravnim putevima, zahtevnim stazama ili oštrim krivinama.
Za one koji to ne znaju, čaura je mali amortizujući deo celokupnog sistema vešanja koji je posebno dizajniran za apsorpciju neravnina na putu, smanjenje buke ispod automobila i upravljanje količinom pomeranja podvozja vozila tokom vožnje, posebno u krivinama. Mogli bismo reći da su ti elementi podjednako važni kao i svi elementi Mazdine spoljašnjosti koji privlače poglede. Taj mali komad u obliku čaure ima tako veliku ulogu, što je još jedno od čudesa inženjeringa.