USLUGE

Važno je održavati vozilo, ali je ponekad teško zapamtiti kada je vreme za servis. Aplikacija MyMazda vam pomaže da se držate preporučenog rasporeda za održavanje pomoću podsetnika. Ovaj odeljak sa čestim pitanjima uključuje informacije o pomoći na putu i najbližim Mazdinim distributerima.

ISTORIJA SERVISIRANJA  MAZDA DISTRIBUTERI  POMOĆ NA PUTU

GDE MOGU DA PRONAĐEM ISTORIJU SERVISIRANJA?

U glavnom meniju odaberite „Održavanje“ i zatim „Istoriju servisiranja". Ovde možete da pregledate ili preuzmete informacije o svim prethodnim servisima.

 

ISTORIJA SERVISIRANJA

Ko može da vidi istoriju servisiranja u aplikaciji MyMazda?

 

GDPR zahteva stalno preispitivanje mera preduzetih za ispunjavanje zakonskih zahteva i zaštitu ličnih podataka na koje obrada utiče. Ranije je svako sa brojem šasije (VIN) vozila mogao da doda vozilo u aplikaciju MyMazda i da vidi informacije o vozilu.
Budući da se servisni zapisi i planovi održavanja smatraju osetljivim informacijama, oni ne mogu da se stave na raspolaganje trećim stranama. Zato su preduzete strože mere za zaštitu ovih podataka u aplikaciji My Mazda. Samo upisani primarni korisnici (za povezana vozila) ili potvrđeni vlasnici (za nepovezana vozila) ovlašćeni su za pregled ovih podataka. Ako ste vlasnik vozila i još uvek ne možete da vidite servis ili istoriju servisiranja, kontaktirajte vašeg Mazda distributera ili nas.

 

Zašto moja istorija servisiranja nije ažurirana posle današnjeg servisa?

 

Unosi u istoriju servisiranja se obično ažuriraju 24 sata nakon završetka servisa. Ako se unutar tog vremenskog perioda istorija servisiranja ne prikazuje ili nije ažurirana, obratite se servisu ili timu službe za korisnike na e-mail info@mazda.rs

 

Šta je kontrolni popis u PDF obliku i kako mogu da ga preuzmem?

 

Tokom određenih servisa kod izabranog Mazdinog distributera zaposleni će zabeležiti informacije o opštem stanju vozila i sve nalaze u vezi sa vozilom na namenski kontrolni popis u PDF obliku. U odeljku „istorija servisiranja“ kliknite na ikonu za preuzimanje kako biste otvorili namenski kontrolni popis u PDF obliku, čime ćete otvoriti PDF čitač na svom pametnom telefonu/tabletu.

 

Kako mogu da saznam da li je potrebno zameniti neke delove?

 

Ako ste menjali neke delove, a status se još uvek prikazuje kao „Otvoreno“, ili ako imate bilo kakvih drugih pitanja na ovu temu, preporučujemo vam da se obratite Mazda distributeru koji je izvršio poslednji servis.

 

Gde mogu da pronađem istoriju servisiranja?

 

U glavnom meniju odaberite vozilo i zatim „Istoriju servisiranja". Ovde možete da pregledate ili da preuzmete informacije o svim prethodnim servisima.

 

KADA MORAM DA OBAVIM SLEDEĆI SERVIS?

Automobili sa uslugom MyMazda: svetlo indikatora u obliku ključa će zasvetleti 1.000 km ili 15 dana pre potrebnog servisa. Za sve automobile:

• U glavnom meniju odaberite vozilo.

• Odaberite opciju „Održavanje“.

• Informacije možete da pronađete pod opcijom „Raspored održavanja“.

DA LI MOGU DA ZATRAŽIM SERVIS?

Određenog Mazda distributera možete da pronađete pomoću pretraživača distributera ili klikom na „PETRAGA MAZDA DISTRIBUTERA" na glavnom displeju, ili na glavnom displeju odaberite vozilo, kliknite na „Raspored održavanja“ i zatim na taster "ZATRAŽI SERVIS". Servis možete da zatražite i tako što će te kliknuti na željenog Mazda distributera.

KAKO MOGU DA ZATRAŽIM SERVIS?

Određenog distributera možete da potražite putem pretraživača "Pretraga Mazda distributera" ili klikom na mapu na glavnom displeju, ili na glavnom displeju pod opcijom „My Mazda" zatim "Moj Mazda distributer". Servis možete da zatražite i tako što ćete kliknuti na željenog Mazdinog distributera.

 

MAZDA PARTNERI

Kako mogu da pronađem najbližeg Mazda distributera?

 

• Kako biste pronašli najbližeg Mazda distrbutera, upotrebite svoju trenutnu lokaciju.

• Ako vam je lakše, možete da pretražujete pomoću naziva lokacije ili naziva Mazda distributera putem odgovarajućih polja za pretraživanje.

• U glavnom meniju dodirnite ikonicu "Oznake na karti" u gornjm desnom uglu i prikazaće se vaš zadnji servisni distributer.

 

AKO ŽELIM DA ODEM KOD DRUGOG MAZDA DISTRIBUTERA, A NE KOD UOBIČAJENOG, KAKO MOGU PRE TOGA DA PROVERIM KOJE USLUGE NUDI?

Pogledajte pod „Mazda distributeri“ i pregledajte spisak usluga koje nudi svaki pojedinačni Mazda distributer.

KAKO MOGU DA PRONAĐEM NAJBLIŽEG DISTRIBUTERA?

• Kako biste pronašli najbližeg Mazda distributera, upotrebite svoju trenutnu lokaciju.
• Ako vam je lakše, možete da pretražujete pomoću naziva lokacije ili naziva distributera putem odgovarajućih polja za pretraživanje.
• U glavnom meniju odaberite „MyMazda“ i dodirnite „Moj Mazda Distributer“  za zadnjeg servisnog distributera.

 

POMOĆ NA PUTU

Kako mogu da pozovem pomoć na putu?

 

  • Otvorite glavni meni i odaberite "POMOĆ NA PUTU".
  • Poziv će biti preusmeren.


Napomena: ako pozovete pomoć na putu iz druge države, mogli bi da nastanu dodatni troškovi poziva.

 

Kako operateru da objasnim gde se nalazim kada mi je potrebna pomoć?

 

Putem poziva morate da obavestite pomoć na putu o detaljima svoje lokacije. U slučaju nezgode detalji vaše adrese će biti poslate operateru.

Ako se nalazite u inostranstvu, pozovite direktno našu pomoć na broj telefona +43 1 525 036 225.

 

KAKO MOGU DA POZOVEM POMOĆ NA PUTU?

• U glavnom meniju odaberite vozilo.

• Ispod automobila odaberite „MES". Prikazaće se adresa vaše trenutne lokacije kako biste mogli da obavestite tim za pomoć na putu kada ih pozovete (pobrinite se da podešavanja lokacije telefona budu uključene za prikaz adrese vaše trenutne lokacije).

• Kako možete da ih pozovete: biće prikazani telefonski broj za kontakt ili taster za poziv kako biste pomoć mogli da pozovete direktno.


Napomena: ako pomoć na putu pozovete iz druge države, mogli bi da nastanu dodatni troškovi. Za više detalja proverite sa svojim operaterom za mobilne usluge.

 

VIŠE ODELJAKA SA ČESTO POSTAVLJANIM PITANJIMA

Istražite odgovore na česta pitanja i u drugim kategorijama.